ח"כ אייכלר: "צריך לחתום הסכמים לפני שנכנסים לממשלה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר: "צריך לחתום הסכמים לפני שנכנסים לממשלה"

ח"כ ישראל אייכלר לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "זו שערורייה שראשי ערים אומרים בגלוי שהם לא רוצים חרדים בעריהם. אם זה היו באירופה היו נזעקים על אנטישמיות" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אייכלר לגדסי ב"מהדורה המרכזית: "עודכנתי שבמשא ומתן היום הייתה פגישה קצרה שלא התקדם בה שום דבר. יריב לוין היה צריך לצאת באמצע לנשיא, הפגישה תימשך מחר" עדכן אייכלר.

"גדולי ישראל הורו לנו לדאוג לצרכי הציבור. דבר ראשון צריך לדאוג לתקציב התתי"ם שהתקציב של ה- 55 אחוז יהיה 55 אחוז מהתקציב הקיים כיום במערכת החינוך הכללית" אמר.

"אנחנו מכירים את המערכת הפוליטית. מה שלא מקבלים לפני הקמת הממשלה לא מקבלים אחרי. חוק הגיוס לא יחזיק מעמד בבגץ אם לא תהיה פסקת התגברות. גם התקציבים צריכים להיות סגורים וחתומים".

"אנחנו יהודים בגלות תחת שלטון חילוני. חלקו לא מכיר בזכותנו להתקיים פה. אנחנו נדרוש את המגיע לנו בצרכי החינוך והדיור. זו שערורייה שראשי ערים אומרים בגלוי שהם לא רוצים חרדים בעריהם. אם זה היו באירופה היו נזעקים על אנטישמיות".

"לא צריך לפחד ממה יאמרו עלינו בתקשורת. אנחנו צריכים לקבל את הדברים שלנו ביושר. לא פחות ממה שקיבל מנסור עבאס. אני לא רואה מי שרוצה להצטרף לממשלה חוץ מהמפלגות של הגוש. אם תהיה הצעה כזו נבחן אותה".

"גם רוב הציבור החילוני הוכיח שהוא יותר אמוני שרוצה לחיות איתנו בשלום. הרטב מבין שאנחנו לא האויב, יש מספיק אויבים לעם היהודי מסביבנו".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות